З 11 липня забороняється реклама тютюнових виробів та електронних пристроїв

З 11 липня набувають чинності норми Закону № 1978, якими внесено чимало змін до антитютюнового законодавства, а саме:

  • заборону реклами та стимулювання продажу тютюнових виробів, електронних сигарет та рідин до них;
  • встановленому штрафу за їхню реалізацію особам, які не досягли 18 років, у розмірі 1020 грн, а у разі порушення повторного терміну – 10 200 грн:
  • заборонена продаж ароматизованих сигарет;
  • нести відповідальність щодо заборони куріння з використанням пристроїв для нагріву в усіх громадських місцях та приміщеннях за аналогією з курінням звичайних цигарок.

Нагадуємо, що з квітня 2023 року відновлено контроль за дотриманням антитюнівського законодавства. Підставами для проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері антитютюнового законодавства є: самостійне звернення суб’єкта господарювання; доручення прем’єр-міністру України і звернення фізичної особи.

Захищай своє право на бездимне повітря — повідомляє про порушення до Держпродспоживслужби.

Додатково. Норми антитюнового законодавства обґрунтовуються на Рамковій конвенції ВООЗ щодо боротьби з тютюном та Директиві 2014/40/ЄС, які передбачають обмеження на застосування в тютюновій індустрії маркетингових технологій, спрямованих на підвищення привабливості тютюнових виробів, стимулювання продажу та створення ілюзії меншої шкоди.

Інфографіки розроблені громадською організацією “Життя” за участь Держпродспоживслужби та Центру громадського здоров’я.

Інфографіки розроблені громадською організацією "Життя" за участь Держпродспоживслужби та Центру громадського здоров'я.Інфографіки розроблені громадською організацією "Життя" за участь Держпродспоживслужби та Центру громадського здоров'я.

Джерело: Укрінформ

Залиште свій коментар