ДТЕК відповів на актуальні питання про світло

ДТЕК Одеські електромережі продовжує зустрічатися з територіальними громадами Одещини. Чергова така зустріч нещодавно відбулася з представниками Роздільнянського району. Обговорювали ситуацію зі світлом в цілому в регіоні та відповідали на питання про забезпечення електроенергією безпосередньо громад району.

Як повідомив під час зустрічі очільник ДТЕК Одеські електромережі — наразі всі клієнти на Одещині зі світлом, в тому числі ті, що мешкають в Роздільнянському районі. Це − результат злагодженої та професійної роботи енергетиків ДТЕК та НЕК Укренерго, які протягом останніх 5 місяців цілодобово працювали над відновленням мереж, зруйнованих ворожими ракетами. Наразі в області немає мережевих обмежень, а генерації електроенергії в енергосистемі країни достатньо для покриття споживання.

Керівник компанії відповів на найпоширеніші питання від голів ОТГ. А саме:

За що відповідає ДТЕК Одеські електромережі, а що входить в зону відповідальності НЕК Укренерго?

  • Оператор системи розподілу відповідає виключно за систему розподілу електроенергії. Своєю чергою за систему передачі від генерації до розподільчих мереж, ремонти магістральних мереж, встановлення лімітів на споживання електроенергії в кожному конкретному регіоні відповідає національна енергетична компанія «Укренерго». ДТЕК за потреби завжди надає допомогу колегам, щоб якнайшвидше відновити пошкоджене обладнання та повернути світло в домівки клієнтів;

 

Як повідомити про аварійну ситуацію?

В компанії працюють зручні дистанційні сервіси:

  • Подати аварійну заявку можна через спеціальну форму на сайті у розділі «Відсутня електроенергія», приватні повідомлення на сторінці фейсбук або зателефонувавши до кол-центру з мобільного +38 (068/095/073) 750-90-90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705-90-90;
  • У лютому компанія збільшила кількість ліній в кол-центрі зі 150 до 200, а також додатково задіяла 65 операторів;
  • Наразі це дозволяє швидко та якісно опрацювати всі 100 % звернень, що надходять від клієнтів.

Чи допомагала зелена генерація під час відключень світла через обстріли?

  • До об’єктів зеленої генерації в тому числі входять вітрові та сонячні електростанції;
  • Вони щоденно, за сприятливих погодних умов, видавали в середньому до 50 МВт потужності в мережу;
  • В період гострого дефіциту електроенергії це дозволяло забезпечувати клієнтів світлом хоча б по декілька годин на добу.

На зустрічі було розглянуто низку індивідуальних питань щодо електропостачання для кожної громади. Зустрічі з ОТГ триватимуть і надалі. Головна їх мета — розв’язання нагальних питань та зворотний зв’язок від клієнтів компанії задля покращення якості надання послуг з розподілу електроенергії.

Джерело: ДТЕК “Одеські електромережі”

Залиште свій коментар