Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади

Реєстр територіальної  громади відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби — це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.

Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги, такі як: нарахування субсидій, отримання матеріальної допомоги тощо.

У зв’язку з введенням в дію Закону України від 05.11.2021 р. № 1871-ІХ «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» з 01.12.2021 р. фізичні особи, які не здійснили актуалізацію своїх даних в Реєстрі територіальної громади (уточнення даних), втрачають можливість отримання Витягу з Реєстру громади, який буде видаватися взамін проставляння штампу про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання в паспорті громадянина України (у вигляді книжечки), а також довідки (ф.13,16) про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (додаток до ІD-картки).

Необхідний перелік документів:

  • паспорт громадянина України;
  • документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
  • свідоцтво про шлюб (за наявності);
  • правовстановлюючі документи на житло;
  • будинкова книга (за наявності);
  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.

Для оновлення даних необхідно звернутись до адміністраторів Відділу «ЦНАП Роздільнянської міської ради»,  які відповідальні за роботу в Реєстрі територіальної громади  за  адресами: Одеська область м. Роздільна, вул. Шевченко 85; с. Степанівка, вул. Дружби,27; сел. Лиманське, вул. Центральна, 80.

Додаткова інформація за телефоном: (04853) 5-00-77.

Залиште свій коментар