А ЩО ДИВИТЕСЬ ВИ?

Редакція газети «Вперед» провела опитування серед користувачів соціальної мережі Фейсбук. Ми запитували у наших підписників: «Чи встановили Ви новий тюнер, чи обмежуєтеся тими каналами, які залишились у доступі? Можливо, маєте свій варіант».

Пропонуємо деякі відповіді:

Олена ЛОХМАНЧУК, пенсіонерка:

Відсутність улюблених каналів відчула одразу після кодування. Дуже не вистачало тих серіалів та телевізійних шоу, які звикла дивитися вечорами. Тому мусила придбати новий тюнер. На цьому тижні син самостійно його встановив, налаштував на потрібні канали.

Світлана Іванова, педагог:

Щоб залишатися в курсі українських новин, придбала тюнер, який працює від офіційного Інтернет-оператора. Показує більше 200 каналів, у тому числі і всі українські. На жаль, поки не дуже задоволена послугами.

Юлія ГОФМАН, спеціаліст у галузі землеустрою:

Ми ще не придбали новий тюнер. Маючи доступ до мережі Інтернет, не дуже помітили кодування каналів. А ось донечка Вікуля була розчарована відсутністю улюблених мультфільмів. Тож, задумаємось.

 

 

 

Сергій ГОЛДАЄВ, вчитель:

Ми не чекали кодування – вже більше року користуємося послугами мобільного оператора. Але син помітив, що і в Інтернеті значна частина українських каналів зараз не показує. Особисто я взагалі не дивлюся телебачення. Щодо тюнеру – то точно не будемо купувати.

 

 

 

Віталій КРАВЧУК, приватний підприємець:

Ми почали користуватися одним із офіційних Інтернет-провайдерів. Перший місяць – безкоштовний, а далі оплата залежатиме від кількості вибраних телевізійних каналів. Чим більше каналів – тим більшою буде плата. Час переходити на новий формат!

 

 

Тетяна ОПИХАЙЛО, пенсіонерка: 

Чесно кажучи, я до останнього сподівалася, що знайдуться спеціалісти, які допоможуть розблокувати українські телеканали. Так було кілька років поспіль. Але поки всі відмовляються за це братися, тому вимушена збирати кошти на новий тюнер. Враховуючи зимовий період, коли це зробити дуже важко, думаю, за кілька місяців накопичу необхідну суму. Вже цікавилась вартістю, сподівалась на знижку для пенсіонерів, але таких немає.

А що дивитесь ви? Чекаємо на ваші відповіді на Viber 097-750-92-31, також надсилайте свої повідомлення на нашу електронну адресу – gazeta_vpered31@ukr.net та на наші сторінки в соцмережах – Фейсбук та Інстаграм.

Залиште свій коментар