Про водопостачання у місті та старостатах

З настанням спекотного літа постали й проблеми з водопостачанням у Роздільнянській громаді, особливо по місту. Багато роздільнянців, враховуючи таку ситуацію майже щосезону, передбачили в своїх господарствах додаткові ємності для збору води та гідрофори для її подачі у будинки. Однак, враховуючи те, що дощ вже вкотре оминає Роздільну, у багатьох закінчилася вода навіть й у додаткових резервуарах. Це спричинено тим, що господарства, які наближені до водонапірних башт, активно використовують воду на городах, а в той же час ті, хто знаходиться на крайніх точках водогону, не мають з чого зварити їсти, не говорячи вже про гігієну.

У зв’язку з цим не менш гаряче й у кабінетах керівництва Роздільнянської міської ради, зокрема, у заступника з питань житлово-комунального господарства Миколи ПЕТРОВСЬКОГО. За роз’ясненням щодо ситуації з водопостачанням по місту та старостатах до нього навідалась й наша журналістка. Тезисно про головне читайте у матеріалі.

Причина часткової відсутності водопостачання по місту

Піковий період у перебоях з водопостачанням по місту триває вже майже тиждень. Питань до роботи системи водопостачання не має. У мережі водогону не виявлено жодної аварійної ситуації. Все працює у штатному режимі.

Першочерговою причиною є те, що через підвищення температури та відсутність дощів рівень споживання населенням води зріз у декілька разів. Наразі чимало абонементів здійснюють полив городини, деякі з них зловживають цим. До господарств, де встановлені лічильники, питань немає. Однак чимала кількість людей користується водою без них, або мають несанкціоновані врізки до водогону, що негативно впливає не лише на доходну складову підприємства, а й призводить до зниження тиску по всьому водогону. Тобто, рівень споживання значно перевищує рівень видобутку води, що спричиняє її дефіцит у загальній мережі та призводить до її відсутності у деяких частинах міста.

На даний час насосна станція у Степанівці працює на повну потужність – 24/7 та не вимикається вже протягом 9 днів. Також на території міста є 11 артсвердловин, які працюють по 20 годин на добу (це максимальний час для їх роботи, адже насосне обладнання повинно відновитися для подальшої роботи). На них встановлено датчики рівня води, щоб в усіх баштах Рожновського рівень води був максимальний.

Найкритичніші точки по місту

По м. Роздільна : вул. Північна (К. Лібкнехта), вул. Калинова (Енгельса), вул. Європейська 73,75, вул. Ярослава Мудрого, вул. Незалежності (Свердлова), вул. Малиновського, пров. Шевченка, вул. Міліцейська, частина вул. Пушкінська, Щаслива, Св. Інокентія та інші прилеглі до них мікрорайони.

Заходи, які вживаються для врегулювання ситуації

Працівники комунального підприємства «Роздільнянський міський водоканал» працюють цілодобово. Наразі у міському парку (Алея Слави) біля спортивної школи на артезіанській свердловині був встановлений зовнішній кран для забезпечення населення питною водою для власних потреб. Набирати її можна цілодобово та безкоштовно.

У найкритичніших точках за заявками споживачів КП «Роздільнянський міський водоканал» здійснюється підвезення води у спеціальних баках. Це буде робитися постійно, якщо в цьому буде потреба.

Також відновлено роботу артсвердловини, що знаходиться на території колишнього винзаводу (вона не працювала три роки). Для цього було встановлено нове енергозберігаюче обладнання. Це дасть можливість підвищити тиск у водогоні у напрямку вул. Північна, Калинова тощо. І вже є певний результат.

Якщо ситуація з перебоями у водопостачанні зберігатиметься, можливо буде прийнято рішення про подачу води по місту щодобово: один день по цей бік міста, інший – по другий. Як показує практика, це теж дає певний результат. У разі таких дій всі споживачі будуть заздалегідь попереджені.

Ситуація з водопостачанням по старостатах Роздільнянської громади.

Окрім м. Роздільна, КП «Роздільнянський міський водоканал» обслуговує й Кам’янський, Кошарський, Понятівський та Чобручанський старостати.

Кошарський старостат. Задіяно другу артизанську свердловину, встановили датчики рівня води. На даний час ситуацію вирівняно.

Понятівський старостат. На минулому тижні замінено електронасосне обладнання, встановлено новий насос. Водопостачання відновлено.

Чобручанський старостат. Є проблеми з водопостачанням у с. Н. Чобручі, де, як і по місту, відбувається споживання води саме на зрошування. В результаті деяка частина села має безперебійне водопостачання, тоді як інша – не має її взагалі. Але, на відміну від міста, там свердловини працюють по 22-23 години на добу. У с. Старостине є проблема з водопостачанням по вул. Шевченка. Наразі придбано матеріали для проведення заміни 800 метрів водопровідної мережі. Роботи будуть розпочаті найближчим часом.

По Кам’янському старостату проблем з водопостачанням немає.

КП «Мрія» обслуговує Єреміївський, Новоукраїнський та Бецилівський старостати. Скарги з питань водопостачання відсутні. Відзначимо, що і рівень сплати за надані комунальним підприємством послуги складає 90 %. Це результат спільної якісної взаємодії як населення, так і постачальника послуг.

КП «Виноградарське» обслуговує Виноградарський, Калантаївський та Буцинівський старостати. Часткові питання щодо перебоїв у водопостачанні є лише у с. Калантаївка, наразі проводяться відповідні роботи, ситуація під контролем.

До речі, у минулому році в рамках програми ЖКГ за рахунок коштів місцевого бюджету для вищеперелічених комунальних підприємств громади було придбано високоякісне італійське електрообладнання (системи захисту, запасні частини для ремонтних робіт).

Звернення до мешканців міста

Є мікрорайони міста, які знаходяться неподалік від артсвердловин, як і біля точок входу водогону зі Степанівки в місто, і проблем з перебоями у водопостачанні не мають. Але через надмірне використання цими абонентами живильної вологи страждають інші абоненти.

Шановні мешканці, звертаюсь до вас з проханням раціональніше  використовувати воду та з розумінням поставитись до тих людей, у яких вона у дефіциті, – наголосив Микола Петровський. – Крім того, ті абоненти, які не мають лічильників обліку, та ті, хто здійснює несанкціонований забір води («ліві» приєднання), будуть притягуватись до відповідальності. Якщо працівники водоканалу (інспектори) просять вас надати доступ до систем обліку водопостачання, прошу не заважати їм здійснювати свою роботу. Ми розуміємо, що зараз для всіх нас складні часи, але закликаю усіх абонементів сплачувати за комунальні послуги, адже від цього залежить і якість надання цих послуг, і сплата працівникам заробітної плати, і оплата електроенергії, яка є основною складовою формування тарифів. Сподіваюсь, що ми почуємо один одного і зробимо відповідні висновки. 

Наталія БУКОВСЬКА

 

 

 

 

 

Коментарі

  • Иван

    Спасибо за предоставленную информацию. Сегодня как никогда важен вопрос металлоконструкции производство изготовление в Москве . Разумно будет насчет обработки листового и прокатного металлов обратиться к специалистам.

Залишити відповідь до Иван Скасувати відповідь