На весну та літо цього року дизайнери запропонували чимало свіжих і цікавих ідей.
Своїми руками
Тиждень моди в Лондоні визначив один з ключових трендів сезону – повсюдне використання в’язаних вручну деталей. Наприклад, британські дизайнери показали алюзії на рибальські сітки, а їх колеги з Мілана і Парижа продовжили тему плетивами на кшталт вінтажних скатертин та килимків.
Плісирування
Мода весни сповнена романтичного настрою. На подіуми повернулося плісирування, причому в різних своїх проявах. Природно, що не обійдеться без повітряних плісированих спідниць довжини міді, але набагато ефектнішою воно буде на різноманітних топах або верхніх частинах суконь. Наприклад, у колекції Valentino плісе нагадує мушлю або розгорнуте віяло.
Мереживо долі
Мереживо, яке частіше асоціюється з одягом романтичним і ультражіночним, наступної весни приміряє нову роль. Вірджіл Абло і Александр Венг зробили його частиною своїх варіацій на тему спортшику, Ріккардо Тіші поєднав із сорочкової тканини, а Ердем Мораліоглу використовував його для образу місцевої божевільної.
Привіт з 1980-х
У сезоні весна-літо 2019 мода вісімдесятих проявиться у вареному деніму, з якого тепер шиють не тільки джинси, а й куртки, сукні, складноскроєні спідниці та навіть взуття.
Накладні кишені
Хороші новини для тих, хто не любить носити сумки – наступної весни одяг з накладними кишенями буде всюди. Вперше цей тренд з’явився ще в 1960-х, після того як Ів Сен-Лоран закохав весь світ в стиль сафарі, його друге пришестя припало вже на 1990-ті, коли почали з’являтися мобільні девайси і їх потрібно було десь носити. Накладні кишені зразка 2019-го мають не менш ефектний вигляд, а вибрати свій варіант будене складно – вони з’явилися в колекціях Loewe, Sacai, Marine Serre і Dries Van Noten.
Принтоманія
Є думка, що коли дизайнеру нічого сказати в питаннях крою, ідеї або силуету, він починає використовувати принти. Однак приклади таких брендів як Mary Katrantzou і Erdem доводять зворотне – віртуозна робота з малюнками може допомогти завоювати вірну армію фанатів. Наступної весни принтоманія вийде на новий рівень – дизайнери все частіше міксують різнокаліберні принти, які до цього було складно разом навіть уявити.
Сама природність
Не дарма кажуть, що головний тренд сучасної моди – її різноманітність. Поки одні дизайнери колесять по світу в пошуках нових візерунків, інші пропонують збирати гардероб в нейтральних бежевих тонах. До другого табору належать бренди Burberry, Max Mara, Jil Sander, Salvatore Ferragamo і Tibi.