З 2 жовтня на законодавчому рівні заборонили будь-яким чином рекламувати азартні ігри.
Про це йдеться у змінах до закону “Про рекламу”, повідомили в Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.
Яку саме рекламу заборонили
Під суворою забороною опинилися усі види пропагування рекламних ігор:
- у пресі;
- на бордах та банерах;
- у відео.
Однак заборона діє тоді, коли рекламна продукція відповідає одній із наступних критерій:
- у рекламі азартних ігор присутні люди, які не досягли 21-річного віку (це стосується також фотомоделей);
- реклама азартних ігор формує думку, що виграти в азартну гру нібито легко, і що участь у азартних іграх може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі;
- розміщується продукт (продакт-плейсмент) азартних ігор;
- рекламуються організатори азартних ігор, торгові марки та інші об’єкти права інтелектуальної власності без наявності ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.
Яке покарання передбачене
На тих, хто не дотримається цих правил, чекають серйозні штрафи. Порушникам доведеться заплатити щонайменше 2 010 000 гривень.
Якій рекламі віддають перевагу українці
Експертка з блогінгу і продажів через Instagram, маркетологиня та продюсерка Вікторія Мостова у коментарі Pro Гроші пояснила, що останнім часом вимоги суспільства до реклами змінилися – статику замінила динаміка. Люди тепер найкраще реагують на відеоконтент, де мало слів, але багато дій. На те, що змушує продовжити дивитись і споживати контент.
Найкраще продають саме емоції, адже людина ніколи не купує товар. Купуються емоції та відчуття, які від нього є. Чи то булочка з корицею, чи новий телефон – вона йде за емоційним задоволенням, і реклама має його показати, – пояснила Мостова.
Вона зауважила, що у 2023 році у рекламі дотримуються певних важливих аспектів:
- Лаконічність. Оскільки легкодоступної інформації зараз досить, то втримати увагу глядача дедалі складніше, тому ролики здебільшого короткі;
- Аудіо. Глядач має зрозуміти суть;
- Гумор – безпрограшний варіант;
- Комунікаційне завдання – все має бути чітко та зрозуміло;
- Заклик до дії. Глядач має зрозуміти, що від нього хочуть;
- Реклама як мініфільм.
За словами експертки, якщо реклама зроблена без дотримання більшості вимог, то вона не вплине належним чином на глядача та може навіть викликати негативні враження. Тоді він вже навряд захоче повернутися до цього продукту.
Джерело: Pro Гроші