На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 Укрзалізниця з 18 березня тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення, а саме у:
▪️приміському;
▪️міському;
▪️регіональному;
▪️далекому.
☝️Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.
☝️Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця.
Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси.
Зверніть увагу❗️ Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
☝️Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.
Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси.
Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram (https://t.me/UkrzalInfo) та Facebook-сторінка, а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці: у Месенджері та за телефоном 0 800 503 111.
Джерело: “Укрзалізниця”