Відключення світла в Україні:
Обленерго “нарвалися” на штраф, оскільки з невідомих причин вирішили не повідомляти своїх споживачів про тривалість та частоту відключень електроенергії.
Повідомляється, що обидві компанії оштрафували, оскільки з’ясувалося, що вони не інформували на своїх сайтах про існуючі обмеження в енергосистемі. Надалі компанії попросили дотримуватись вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та не порушувати Ліцензійні умови щодо розподілу електричної енергії.
При цьому на сайтах ” ДТЕК Київські електромережі ” та ” ДТЕК Одеські електромережі ” опубліковані однакові заяви щодо покарання. У повідомленнях сказано, що компанії категорично не згодні з рішенням регулятора про штраф і оскаржуватимуть його в суді.
“Героїзм українських енергетиків не може ставити під сумнів рішення регулятора. Ми докладемо всіх зусиль, щоб захистити чесне ім’я своїх працівників від несправедливих і безпідставних звинувачень”, – йдеться на сайті обох обленерго.
У той же час, вже на наступному засіданні комісія збирається розглядати питання з приводу штрафних санкцій щодо ще п’яти обленерго:
- ПрАТ “ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО”;
- ВАТ “ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО;
- “ДТЕК Київські регіональні електромережі”;
- ПрАТ “ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО”;
- АТ “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО”.
Зазначимо, що 17 січня НКРЕКП вже оштрафувала деякі обленерго, оскільки підприємства порушували графіки відключення світла. Тоді було оштрафовано три обленерго, а саме:
- АТ “Вінницяобленерго”;
- АТ “Чернівціобленерго”;
- ПрАТ “Волиньобленерго”.
Згідно з рішенням регулятора, ці підприємства були оштрафовані на 85 тис. грн.
Як подати скаргу, якщо часто вимикають електроенергію?
Щоб Комісія (НКРЕКП) розглянула звернення споживача, потрібно:
- вказати ПІБ, місце проживання громадянина;
- викласти суть скарги, зауваження, пропозиції, заяви тощо;
- заявник повинен підписати письмове звернення із зазначенням дати;
- письмове звернення можна надіслати онлайн.
Джерело: Укрнет