Як виконати вхід на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду?  

Зараз, мабуть, як ніколи раніше, особливої актуальності для громадян набуває можливість взаємодіяти з органами Пенсійного фонду дистанційно та отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду, всього лише скориставшись онлайн сервісами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

При цьому вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.Миттєва онлайн реєстрація на порталі можлива, якщо ви вже маєте електронний цифровий підпис, ключ якого може знаходитися на будь-якому носії (наприклад, на флешці чи жорсткому диску вашого комп’ютера).

Для авторизації за електронним цифровим підписом (ЕЦП) зайдіть на вебпортал Пенсійного Фонду України  (http://portal.pfu.gov.ua), в верхньому правому куті оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Якщо ви маєте електронне пенсійне посвідчення, то знайте: ключ ЕЦП, записаний в ньому, створюється автоматично в процесі підготовки вашого особистого електронного пенсійного посвідчення (далі-ЕПП). Для використання ЕПП ви повинні запам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні електронного пенсійного посвідчення для додатку ЕЦП.  Процедура авторизації аналогічна: зайдіть на вебпортал Пенсійного Фонд України (http://portal.pfu.gov.ua), в верхньому правому куті оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Для авторизації за номером своєї банківської картки (BankID) оберіть пункт меню «НБУ». Із переліку банків, що надають клієнтам можливість електронної ідентифікації для надання послуг через Інтернет, оберіть той, клієнтом якого ви є.

Для авторизації за номером свого мобільного телефону (або MobileID) оберіть відповідного оператора зв’язку. Зараз послуги авторизації за MobileID надають Київстар, Vodafone та Lifecell. Пройдіть процедуру ідентифікації. Будьте готові, що система запитає вашої згоди на передачу персональних даних до Пенсійного фонду України.

Відтепер в особистому кабінеті ви зможете:

  • подати заяву про призначення пенсії , заяву про перерахунок пенсії;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідку про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
  • подання відомостей про трудову діяльність з введення даних записів паперових документів про трудову діяльність на наданням їх скан-копій
  • Громадяни – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати інформацію про себе з Електронного реєстру листків непрацездатності (ЕРЛН).
    Страхувальники – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з офісу, отримати інформацію з ЕРЛН по застрахованих особах (ЗО), які працюють у страхувальника за трудовою книжкою, та сформувати та роздрукувати заяву-розрахунок.

Можливість по-новому увійти на портал електронних послуг Пенсійного фонду України та в мобільний додаток «Пенсійний фонд» зробить спілкування максимально зручним та ефективним і дозволить вам зекономити час та оперативно отримати необхідну інформацію, не виходячи з дому. Бережіть себе і будьте здорові!

Відділ супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів № 8 управління інформаційних систем та електронних реєстрів ГУ ПФУ 

                      в Одеській області

Залиште свій коментар