Мисливці за скарбами

Одним з пріоритетів якісного навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України є  загальнонаціональний проект літніх мовних таборів, який ініціює Міністерство освіти та науки. Спілкування у таких таборах дає можливість школярам практично використовувати знання з іноземних мов, які вони отримали протягом навчального року, застосовувати ці знання у різних формах діяльності: у трудовій, концертній, ігровій, у театральних виставах тощо.

Роздільнянська школа-гімназія № 1 уже третій рік поспіль практикує таку форму літнього відпочинку дітей, але, якщо раніше в такому таборі були учні 7-8 класів, то цього року, за ініціативи заступника директора С.Д. Гоцульської, табір було створено для п`ятикласників, щоб у майбутньому забезпечити перехід з ігрових форм роботи у більш серйозні навчальні та наукові проекти.

Згідно з метою залучення учнів-«п’ятиклашок» до спілкування англійською мовою на рівні тих знань, якими вони поки-що оперують, а головне, щоб їх зацікавити, показати на майбутнє практичну доцільність перебування в мовному таборі, і було визначено весь розпорядок роботи з дітьми, починаючи з назви «Мисливці за скарбами». Діти добирали назви, девізи та емблеми для своїх загонів, презентували їх, готували виступи до участі у святі «За честь школи», показували театральні вистави «Моя улюблена казка» – і все це англійською мовою: не завжди досконалою, з мовними і граматичними помилками, але старанно і з намаганням надалі виправити свої помилки.

Прикрасив дитячі сподівання щодо мисливства за скарбами квест «Купівля в європейському супермаркеті», який діти провели в місцевому супермаркеті, за що керівники табору вдячні працівникам магазину, та квест «Мисливці за скарбами». Суть цього «пригодницького» квесту полягала в тому, що потрібно було за певним маршрутом, переходячи з пункту в пункт та виконуючи завдання, які діти отримували англійською мовою, знайти захований скарб.

Застосування таких форм роботи з дітьми дає їм можливість не тільки відпрацьовувати практичне застосування англійської мови, але й отримувати практичні навички роботи у команді, у групах, виховує позитивне ставлення до спільного виконання поставленої мети. Ми, педагоги-вихователі, Т.В. Субач та О.А. Берегова стверджуємо, що наш шкільний мовний табір став осередком невимушеної атмосфери вдосконалення англомовної практики дітей і пропонуємо таку форму роботи своїм колегам.

Тетяна Субач,

вчитель англійської мови Роздільнянської школи-гімназії №1.

Залиште свій коментар