До опалювального сезону готові на 50 відсотків

 Робота КПСВТГРР “Роздільнатеплокомуненерго” є вкрай важливою для усього району, адже підприємство виконує чимало вагомих функцій. До 2 липня 2018 року директором комунального підприємства був В.М. Земський, який працював за строковим трудовим договором.
Розпорядженням голови райради, у зв’язку з закінченням терміну дії контракту, 2 липня 2018 року В.М. Земського було звільнено, а з 5 липня 2018 року на посаду виконуючого обов’язки директора КПСВТГРР “Роздільнатеплокомуненерго” було призначено В.В. Бакланова. Щоб з’ясувати стан справ на підприємстві, плани на найближчу перспективу, редакція поспілкувалася із новопризначеним керівником.

 – Вікторе Васильовичу, минув місяць з дня Вашого призначення виконуючим обов’язки. В якому стані передано підприємство, які проблеми Вас спіткали?

– По-перше, так сталося, що, фактично, документації щодо стану справ на підприємстві мені ніхто не передавав. Акт приймання-передачі матеріальних цінностей на момент звільнення попереднього керівника був взагалі відсутній, більшість працівників знаходились у відпустці. Хоча, згідно з рішенням райради від 8 червня 2018 року, було відкликано з відпустки директора В М. Земського та надано доручення відновити роботу підприємства, вжити вичерпних заходів для своєчасної та якісної підготовки до опалювального сезону 2018-2019 років. Також, у зв’язку з проведенням аудиторської перевірки, негайно надати до райради копії первинних бухгалтерських документів та регістрів бухгалтерського обліку, які використовувалися при формуванні тарифу на теплову енергію для населення та для бюджетних установ, а також надати економічно обґрунтовані розрахунки до них та інших документів для проведення аудиту. Слід зазначити, що на той час всі документи були викрадені, але про це нікого не повідомили. Проте, керівник проігнорував зазначене рішення, ніяких заходів ним не було вжито. Отже, фактично робота підприємства була поновлена мною з 5 липня 2018 року.

– Яким чином сталося викрадення документів?

– Згідно з довідкою Києво-Святошинського відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області МВС України, 12 травня 2018 року документи КПСВТГРР “Роздільнатеплокомуненерго” за період 2014-2018 років були викрадені під час повернення колишнього керівника з м. Київ, де проводилась (за його ініціативи) перевірка в одному з адвокатських
об’єднань для аудиту фінансово-господарської діяльності підприємства. Про їх викрадення власника (районну раду) повідомлено не було, а  у зв’язку  з відсутністю осіб, які вчинили крадіжку, кримінальне впровадження закрили. Варто зазначити, що для підприємства вартість проведеного аудиту коштувала 60 тис. грн, але його висновки не були надані до районної ради.

– Тобто, виходить, що роботу підприємства довелося починати із чистого аркушу?

– Так, дійсно, з метою встановлення фактичного фінансово-економічного стану на підприємстві доводиться відновлювати всю документацію. Мною було видано наказ на проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та документів підприємства. Також направлено звернення до Державної аудиторської служби України щодо проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності комунального підприємства та ціла низка листів до правоохоронних органів щодо вчинених правопорушень. Сподіваємось, що найближчим часом картина проясниться.

– Яка ситуація із кадрами на підприємстві?

– За мого керівництва було проведено скорочення керівних посад, зокрема, трьох заступників директора та начальника економічно-технічного відділу. Водночас, введено посаду головного інженера, якої до цього не було, а також планується добір операторів котелень.

– Незабаром розпочнеться опалювальний сезон 2018-2019 років. Як йде підготовка до нього?

– Всього КП “Роздільнатеплокомуненерго” обслуговує 26 котелень, із них: 23 шкільні та котельні по вул. Привокзальна, пров. Спортивний та на території Центральної районної лікарні, які обслуговують установи та організації м. Роздільна. Незважаючи на проблеми, які постали перед підприємством, практично за місяць нам вдалося підготуватись до опалювального сезону вже майже на 50 %. Завдяки сприянню районної ради виділені кошти у сумі 500 тис. грн, із низ 350 тис. грн піде на подальшу підготовку котелень, а 150 тис. грн – на погашення заборгованості по заробітній платі працівникам підприємства. Водночас зазначу, що цих коштів не вистачить для остаточного вирішення нагальних проблем, які виникли на підприємстві. Тому, доведеться знову звертатись до районної ради та райдержадміністрації за допомогою.

– Яка сьогодні ситуація із боржниками за надане тепло минулого опалювального сезону?

– На даний час підприємством ведеться робота щодо погашення заборгованості організаціями та установами міста за надане їм тепло. Зазначу, що найбільшими боржниками на сьогоднішній день є структурні підрозділи райдержадміністрації – майже 100 тис. грн та митниця – 72 700 грн.

– Чи є котельні, які потребують негайного полагодження чи оновлення?

– Сьогодні заміну котлів необхідно провести у Щербанській ЗОШ, Гаївській ЗОШ, Роздільнянській ЗОШ № 4 та ЦТДУМ. На останні три заклади кошти з районного бюджету на придбання обладнання були виділені ще у березні поточного року, однак до цього часу котли не були придбані та не встановлені. Враховуючи постійне зростання цін, наразі їх вартість підвищилась. Тому будемо відшукувати шляхи виходу з даної ситуації, щоб провести заміну котлів вже найближчим часом. А у котельні Щербанської ЗОШ, поки що, будуть проведені поточні ремонтні роботи із полагодження обладнання, в подальшому клопотатимемо перед районною радою та райдержадміністрацією про виділення коштів на придбання нового котла.

– Після довготривалих судових розглядів та прийнятих рішень у господарське відання КП “Роздільнатеплокомуненерго” було передано перший та другий поверхи Будинку побуту “Перлина”, “Чайка”, що у Лиманському, та Будинок побуту у Яковлівці. Як прокоментуєте ситуацію на цих об’єктах?

– Остаточній передачі майна об’єктів передувала ціла низка необхідних процедур – створення робочої групи, складання та затвердження акту приймання-передачі майна, лічильників тощо. З 11 червня поточного року вже було переукладено договори із підприємцями, які орендують приміщення на цих об’єктах на попередніх умовах. Наразі ведеться робота щодо залучення відповідної організації з метою проведення оцінки ринкової вартості майна для переукладання договорів, як це вимагає чинне законодавство.

– Які плани щодо розвитку цих об’єктів на найближчу перспективу?

– Так, дійсно, дані об’єкти перебувають не в найкращому стані та потребують чималих капіталовкладень. Нещодавно замовили послуги охоронної фірми, яка встановила камери відеоспостереження. На найближчу перспективу плануємо заміну вікон частини приміщень у “Перлині”, а також полагодження системи каналізації у приміщенні чоловічої перукарні.

Також до нас звертаються представники громадських організацій з проханням надати приміщення для розташування приймалень (наразі вирішуються організаційні питання).

Користуючись нагодою хочу запевнити всіх наших орендарів – ми налаштовані на подальшому співпрацю з усіма, хто цього бажає. Крім того, звертаюсь до усіх підприємців району: в наявності є вільні приміщення для розміщення офісів тощо. Враховуючи місце розташування будівлі у центрі Роздільної, – це зручно не лише для клієнтів, але й надасть можливість ефективніше розвивати свій бізнес. Тому запрошуємо до співпраці!

– Дякую за розмову.

Наталія БУКОВСЬКА.

Залиште свій коментар